Några bildr från STHLM o så...<33

Heyy!
Nu kmr de lite bilder från STHLM o så.. ;)
hoppas ni vill se<3
Pussiluss xD


jag på bilden, när vi väntade på att tåget skulle kma!!<3
Läängtade så mkt efter att få åka te sthlm. trodde att man skulle se Nanne i sthlm  men...
de gjorde man visst inte :( -.-
Men iaf så såg ja Agnes Carlsson :)<3


Karin på bilden.
Amandas mamma:P<3


Jag o Amandas mamma på bilden ;)<3


Amanda tappde sina "Mentos" helatin tiiep xD<333


Tåget kmr, karin ser inge för Solen, heh<33 ;)


I tåget ;=)<3


Amanda på bilden :P<3


Amanda o Jag xD, asså.. bilden blev tiiep lite suddig o utdragen,
så ja blev lite konstig ;)<3


Amanda speglas i Tågrutan.. hehe ;)<3


En bild innifrån tåget :*<3



Ja o Amanda speglas i rutan ;=><3


På den här bilden va vi i sthlm<33


Amanda tog ett kort när ja o karin skulle gå ut genom
dom här snurriga dörrarna ;P<3


Jag o Karin (amandas mamma) <33


Gallerian ;)<3


Karin i mina solisar som ja köpte ;)<3
Haha :P


de e såå ifnt i sthlm <333längtar redan tbx.. ;)


NK ;)<3


Inne på NK ;)<3
sooooo nice there  :P


Jag på bilden, haha ;)<33


fin bild bahh :P<3


på den här bilden trorja att vi va påväg te grönan ;)<3333


Haha xD
jag va pippi o amanda var en isbjörn elr ngt trorjaa :P<3


Fint .<33:P


;)<333333333


på den här bilden har vi precis kmt te grönan :P<33


Insane <33333 omg!!:P

 
Frittfall, o Jet-Line ser man bakom :)<3


Jet-Line :=)<3


Jaaaag!!!! <333:P


Frittfall igen då. den vah roliiiig <333;)


Extreme fly :P<3


Där borta går Kvasten, den va osså rolig ;=><3


Största frittfall <3

Vilda musen o Jet-Line har vi över oss :P<33


Liten bild på Kvasten <33


Kvasten igen da:P<33


Flygande mattan va osså roliiiiigh xD<3


Fiin bild vah?<33


Kvasten igen.. vi satt o åt precis dära, så vi passade på :)<3


blomma:P<3


blomma:P<3


blomma:P<3


blomma:P<3


sista blomman:P<3


från Grönan :P<333333


HAHA!!! mini-frittfallxD xD<33
ska reta alla vuxna som åker den.... skojjah :P<3


jag o karin ska hoppa i gungorna nu, O Amanda vill vakta grejorna ;)<33333333333


Där i sitter ja o karin :P<333


Hoppas ni gillade bilderna!!<3
älskar er alla.. Pöss o kram !!;)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0