puuusss!<3

heey..
igår va jag o amanda på bio, här kmr en bild på den:

den va asarolig (o bra) <3
Man satt ju o skratta nästan hela filmen, hehe!! XD

Idag ska ja hem te amanda kl 10 på morronen asså <33
de ska bli kul, osså ska ja sova öveeeeeeeeer:P
Ska snart göra mejj i ordning ;)
sååå...jag får nog gå från datan snart !! typiskt ;)
Kanske går in o bloggar där en stund idag ocksååå, elr jag MÅSTE! <3

Åh gud! Mitt hår ser ut som om jag har fönat de.. fast de har jag inte, så jag får nooogg...platta de sen ;)
Idag ska jag tvinga amanda att vi ska se på sga säsong 5 <33
Hon har ju fått den nu ;) TEYLA e bäst i hela filmen.. o john..elr jennifer e osså ganska bra.. :)

Nu ska jag lägga in lite bilder igen från google elr från mina ;)
o sen får jag slite mejj ifrån älsklingen(datan) <3333


omg! sötnos <3


En bild från programmet Just Shoot Me <3
nu skriver ja alla namn på dom från bilden..
men inte vikken som e vikken ;)
De får ni ta reda på sj <33
Nina Van Horn, Jack Gallo, Dennis Finch, Maya Gallo och Elliot (kmr inte ihåg efternamnet) <33


den va ju fin, men det finns finare ;)


fin? jag har knäppt sj <33


dropparna e sååå fina<3elr hur? ;)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0