Bilder!!!Mest på min bääästis! <3

Hejhej! <3

Nu kmr det fler bilder.. men mest på min söta bästis!!! <3

Stella!!!<3 min sötaste bästis! :P

stella e den som är utan lugg! <3
love her!!!:P


stella har den gråa mössan :P <3


Bästisen <3 :P


Stella till höger o Nathalie till vänster <3 <3 love them :P


Bästisen till vänster o Natezz till Höger :P <3



Världens bästa bästiz z <3



Det e utanför  deras hus <33'':P


Nathalie               Stella (min bästis)!! <3                    vet inte vem det e :P<3

Stelliezzz (det e på natten, hon har en lampa tänd!!!! <3 <3 :P

Natezz o Stelly <3 <3 :P

Sööta prinsessan <3 <3
(stella)


stella o zanessa dom två sötaste systrarna i världen<33

stella, världens coolaste <33



Scott (ashleys pojkvän) ashley o nessie <3 <3 love ya´ll <3
NIe världens snällaste o sötaste:P <3

TAGNING!!
Nathalie <3                                            stella (bästisen) <3 <3


Nessie                                                           Stellie   <3 <33

coola bilden på stellie o nessie <3 <3



hon o hennes familj har varit o shoppat på ZARA <3 <3 världens bästa affär! :P


på fest! :P <3



Kiss kiss <3:P
skojjah <3



coolingen <33
elr fjortisen:P

Stella när hon var liten <33

Stella o emma <33


hon e lite nervös, för att hon ska på inspelning <3 <3:P


Det är till hennes pojkvän, Darren   <3 :P


söötisen <3
                                                                                                                                     hehee <3 söta stelliebellie <3


stella hos en privatfrisör hon ska på inspelning <33 LYLAS :P <3


Vanessa o en annan tjej :P <3


söta nessa <3


jag har gjort om den här bilden lite i picnik <3 <3 :P


sötaste o coolaste stella Hudgens <3 MIN BÄSTIS!!!!

 
Nessie e o bowlar <3 :P

 
Stella               vanessa                        o en annan tjej! :P


Prinsessan stella <3 <333 :P

SLUT!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0