Lite fler bilder som vanligt <3 04:30 PÅ MORGONEN!!! <3,

Hejhej!
Nu e jag hemma hos amanda o här kmr det lite bilder på oss!!!" :P


amanda e pumpan,hehe... o jag e pussmunnen :P skojjah bah <33

jag stryper amanda, o har jättekul!!!! <3
undra om hon dör??, skojjjah :P


jag e hästen!!!!!

 <3amanda, den mystiska detektiven..
o jag, den galna pussmunns -tanten :P


jaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!! :P


galen?!? aah, det kan man säga!!! <3 :P


jag o den coola tomten :P <33



amanda tänker o jag fattar inte
att vi tar  kort :P
Jäkla pucko!!!! Skojjah bah <33


amanda har visst blivit en galning <3 o jag .. .jag vet inte vad jag ska säga <33


amanda är fortfarande lite galen!!! <33o jag e lite lik demi lovato :Phehe!! skojjah <33



jag meh amandas pilotsolglasögon o  pekar finger :O   nämen...... <33


vadförsöker ja göra egentligen?!?... amanda ser ut att ha lite tråkigt :P <33


coolingen håller på att skratta ihjäl sig!!! <33


JAG E LEDSEN O AMANDA TÄNKER: ÄR DET JAG SOM HAR GJORTNÅT FEL?? :P <33

fuck u!! skojjjah ! <3
amandas fingrar ser LÄSKIGA  ut:P <3


finchen o jagh <33 jag vet, hon ser lite knäpp ut... o jag ser mordisk ut :P <3


hehe!!! ingen bra förklaring till den här bilden..... :P


jag är fisken o amanda är ett pucko :P <33


finchen o hennes mamma.. vi lurade in henne till kameran :P <33


dom igen, o jag på kanten!!! <3


amanda o hennes mamma igen!!!!!!!:P <33


amanda har verkligen roligt! :P <3, hon kastar sig nästan över datan!! ;)


roliga?!? :P

amanda blev suddig :P, men jag blev galen!!!!!:P


haha!!jättekul :P  <3


the fingers!!!:P

tröttaaaaA!!!, ungefär 4:23 å¨morgonen :P <33, skitrött!!!

jag een trött fisk, o amanda e en glad apa :PÅ< <3

Såå nu var alla bilder på plats!!! :P
ily all <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0